طریقه گرفتن LOG در Active Health System download

گزارش Active Health System Log یا همان AHS حاوی اطلاعات اساسی مورد نیاز جهت پشتیبان های شرکت HP برای آنالیز دقیق و تحلیل نتایج بدست آمده برای ارائه خدمات بهتر برروی سرورهای مشتریان به آن نیاز دارد. توجه داشته باشید بنابر اعلام شرکت HP در صورت خرابی قطعه، برای تعویض یا گارانتی قطعه بایستی AHS log و ADU گرفته شود .

طریقه گرفتن LOG   در Active Health System download
ابتدا در محیط SMART SCREEN  با وارد کردن کلید F10  وارد محیط  Intelligent Provisioning می شوید  .

 
سپس در این قسمت وارد Perform Maintenance  می شوید .

 
سپس گزینه Active Health System download(AHS) را انتخاب می کنیم .
از این طریق می توانید یک log  برای سلامت قطعات را روی USB ذخیره کنید .
نکته : توجه داشته باشید بنابر اعلام شرکت HP در صورت خرابی قطعه،  برای تعویض یا گارانتی قطعه بایستی AHS log  و  ADU گرفته شود .

 
در این مرحله USB  که به دستگاه زدید را شناسایی می کند. اگر USB  را نتوانست بخواند با  Rescan می توانید دوباره آن را بازخوانی کنید.
Download the entire Active Health System log  : اگر این گزینه را فعال کنید از زمانی که سرور روشن بوده تا کنون برای شما  log  نشان می دهد که حجم بالایی خواهد شد و برای آپلود در سایت  اچ پی زمان زیادی می برد . بهتر است برای  log  گرفتن گزینه پایینی انتخاب کنید تا بتوانید بازده زمانی برایش مشخص کرده و زمان و حجم کمتری برای  log  صرف شود.
Select a rang of the Active Health System log in days  : همانطور که در بالا اشاره کردیم در این قسمت می توانید بازده زمانی انتخاب کرده تا حجم و زمان کمتری برای log  گرفتن صرف شود و در سایت اچ پی زودتر آپلود می شود .
Add Contact Information to this download  : در این قسمت شما می توا نید مشخصات خود را وارد کرده  تا در صورت نیاز بتوانید با ایمیل زدن به اچ پی بتوانید از ان کمک بگیرید . بصورت دیفالت بهتر است تیک این گزینه را برداریم تا نیاز به پر کردن مشخصات نباشد .

 
  با زدن کلید دانلود شما میتوانید log AHS با مشخصات فوق را در USB  مورد نظر ذخیره کنید .پس از ذخیره شدن با این پیغام روبرو می شوید که تاییدیه ذخیره شدن log  در فلش را می دهد که با پسوند AHS ذخیره می شود .
 





گردآورنده: آقاي مهندس نظامی-کارشناس فني شرکت آلبالورايانه سخت افزار
استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد مي باشد