طریقه گرفتن LOG در Array Diagnostic Utility) ADU)

گزارش Array Diagnostic Utility Log یا همان ADU حاوی اطلاعات اساسی مورد نیاز جهت پشتیبان های شرکت HP برای آنالیز دقیق و تحلیل نتایج بدست آمده برای ارائه خدمات بهتر برروی سرورهای مشتریان به آن نیاز دارد. توجه داشته باشید بنابر اعلام شرکت HP در صورت خرابی قطعه، برای تعویض یا گارانتی قطعه بایستی AHS log و ADU گرفته شود .

ابتدا در محیط SMART SCREEN  با وارد کردن کلید F10  وارد محیط  Intelligent Provisioning می شوید  .

 

سپس در این قسمت وارد Perform Maintenance  می شوید .

 
سپس وارد قسمت HPE Smart Storage Administrator) SSA) می شویم .
 

سپس بعد از چند ثانیه وارد مرحله بعد می شویم، در این مرحله در قسمت سمت چپ وارد Smart Array Controllers  شده و با توجه به کارت Raid که ما اینجا مدل Smart array P 440ar داریم را انتخاب می کنیم و در سمت راست در قسمت Actions  بر روی Diagnose  کلیک کرده و وارد آن می شویم .



 
بعد از وارد شدن به مرحله Diagnostic در سمت راست گزینه Array Diagnostic Report را انتخاب می کنید و در سمت چپ در قسمت Actions  بر روی گزینه Save Diagnostic Report  کلیلک کرده و وارد مرحله بعد می شوید .
 

در این مرحله شما نوع USB  خود را می بینید و در کادر زیر آن می توانید یک اسم برای  log  خود انتخاب کنید و سپس با زدن Removable Device  Save to می توانید log  خود را در فلش ذخیره کنید .

 
نکته : در صورتی که با شکل پایین مواجه شدید باید در نظر داشته باشید فرمت USB  شما باید FAT32  باشد اگر غیر از این باشد به عنوان مثال NTFS با  پیغام خطا مواجه می شوید .

 


گردآورنده: آقاي مهندس نظامي-کارشناس فني شرکت آلبالورايانه سخت افزار
استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد مي باشد