شرایط گارانتی



شرکت آلبالو رایانه سخت افزار خود را متعهد به رعایت موازین گارانتی
شورای عالی انفورماتیک کشور و شرکت سازنده تجهیزات می داند.





شرکت آلبالورایانه سخت افزار در دو دهه فعالیت خود، کلیه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش خود را تحت لوگوی "گارانتی آلبالو کامپیوتر" به عنوان یک گارانتی خوشنام ارائه نموده است.
 

شرایط گارانتی محصولات
1-ارائه خدمات گارانتی کلیه محصولات شرکت آلبالو کامپیوتر طبق موازین ذیل انجام می شود مگر آنکه در قرارداد فی مابین به گونه دیگری توافق شده باشد.
2-کلیه قطعات غیر مصرفی شرکت، شامل 12 ماه "گارانتی آلبالو کامپیوتر" هستند.
3-شرایط نگهداری سرورها می بایست طبق اعلام کمپانی سازنده باشد. به عنوان مثال استفاده از جریان برقی شهری مناسب و بدون نوسان، استابیلایزر و UPS آنلاین، ارت مناسب به گونه ای که  حداکثر اختلاف پتانسیل 1 تا 3 ولت باشد و همچنین  مناسب بودن دمای اتاق سرور (دمای مناسب جهت محل نگهداری سرور حداقل 10 درجه و حداکثر 18 درجه سانتیگراد می باشد)
4-برای ارائه خدمات گارانتی، تحویل تجهیز/قطعه معیوب کفایت می کند و داشتن مدرک دیگری الزامی نیست ولی توصیه می شود در حفظ و نگه داری مدارک ذیل دقت شود تا در صورت لزوم ارائه گردد.
- کارت گارانتی کالا با هولوگرام "آلبالو کامپیوتر"
- شماره فاکتور تجهیزات خریداری شده از شرکت
- ارائه صورتجلسه LOM
•لطفا برچسب LOM روی دستگاه حفظ شود.
5-از آنجایی که ارائه خدمات گارانتی بر اساس شماره سریال دستگاهها می باشد در صورت مخدوش شدن شماره سریال، امکان ارائه گارانتی مقدور نخواهد بود.
6-در دستگاه هایی که پلمپ می شوند، سالم بودن پلمپ برای ارائه گارانتی الزامی است.
7-هزینه های ارسال و دریافت قطعات از تعمیرگاه های مجاز شرکت بعهده خریدار می باشد.
8-جهت تسریع در امر گارانتی و طبق الزام شرکت HP در هنگام اشکال سرور  Log  فایلهای AHS و ADU  به همراه قطعه یا دستگاه ارائه گردد، در صورت سوال یا ابهام کافیست بر روی نام آنها در همین بخش کلیک نمایید و یا به بخش مقالات مراجعه  شود.
9-خدمات تعمیر و رفع اشکال قطعات ارائه شده، حتی المقدور در داخل کشور و توسط کارشناسان فنی شرکت یا سایر مراکز ذیصلاح انجام می گردد. اما چنانچه انجام این خدمات یا امکان تامین قطعات تعویضی در داخل کشور میسر نباشد، به صلاحدید شرکت، دستگاه به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات در خارج از کشور منتقل و یا در صورت لزوم به کشور مبدا" انتقال می یابد. بدیهی است در این موارد انجام خدمات گارانتی ممکن است از دو هفته تا دو ماه به طول انجامد. در عین حال هزینه های ارسال و بازگشت و پی گیری مراحل انجام کار با شرکت بوده اما هزینه تعمیراتی که به تشخیص شرکت سازنده از شمول گارانتی خارج می باشد از خریدار نقداً دریافت می گردد.
10-از آنجایی که خرابی دستگاه ممکن است باعث از بین رفتن اطلاعات گردد لازم است خریدار از تمام اطلاعات خود کپی پشتیبان تهیه کند و شرکت آلبالو کامپیوتر امکان قبول مسئولیت نگه داری ایمن اطلاعات را نخواهد داشت.
11-شرایط عمومی تداوم گارانتی دستگاه ها مانند موارد مشابه و به شرح زیر است.
در صورتیکه خرابی دستگاه ناشی از عوامل فیزیکی مانند: نوسانات برق، نفوذ مایعات، آتش سوزی، گرد و خاک و حوادث طبیعی، سقوط و وارد آمدن ضربه، شکستگی، له شدگی، خراشیدگی، استفاده نادرست ازدستگاه، تخریب عمدی، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، سوختگی قطعات روی برد، تاب برداشتگی کالا و یا زنگ زدگی و اکسیده شدن باشد گارانتی دستگاه یا قطعه مربوطه از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.
12-برای  دستگاه هایی  که از گارانتی خارج شده اند در صورت تمایل مشتری و در قبال دریافت وجه، خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

برای پاسخگویی به سوالات فنی و همچنین پشتیبانی دستگاه، می توانید با شماره  8302-021  داخلی 310 تماس حاصل فرمایید .